Gaat er bij u iets mis door de nieuwe vormgeving? We lossen het z.s.m. op
Hulp
Algemeen
-
Is deelname aan actief50.nl gratis?
Deelname aan actief50.nl is gratis en wij zullen je nooit verplichten om betaald lid te worden. Met een gratis lidmaatschap heb je echter wel iets minder mogelijkheden dan een volledig lidmaatschap.
Wil je gebruik kunnen maken van alle functionaliteit van de site ( zoals de mogelijkheid om 1 op 1 te chatten) dan kan je voor EUR 24,50 volledig lid worden van onze site.
Je betaalt eenmalig een bedrag, waarna je onbeperkt en dus zolang als je zelf wil, ingeschreven staat op onze site. De kosten voor deelname bedragen dus nooit meer dan
EUR 24,50 eenmalig.
In onderstaande tabel geven we de verschillen tussen een gratis en betaald lidmaatschap weer:
|
gratis |
betaald |
Foto’s plaatsen bij profiel ( maximaal 3 )
|
ja
|
ja
|
Onbeperkt bladeren door profielen
|
ja
|
ja
|
Interesseberichten versturen
|
5 per dag
|
onbeperkt
|
Persoonlijke berichten versturen
|
nee
|
ja
|
Reageren op berichten van leden met een beperkt lidmaatschap
|
ja
|
ja
|
-
Mag ik reclame maken voor producten en/of diensten?
Nee, het maken van reclame voor producten en of diensten is niet toegestaan. Dergelijke profielen worden onmiddelijk verwijderd van de site.
-
Waarschuwing voor oplichters
Wij doen onze uiterste best om inschrijvingen te verwijderen/blokkeren die een andere bedoeling hebben dan de doelstelling van actief50.nl. Indien u toch wordt benaderd door leden met de vraag of u
- geld wilt overmaken
- een sms wilt sturen naar een 0800 of 0900 nummer
- of een andere aanbieding (bijvoorbeeld het winnen van een reis, loterij of erfenis)
adviseren wij u hier niet op in te gaan en de redactie van actief50.nl op de hoogte te stellen.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Actief50.nl kent driebetaalmogelijkheden: iDEAL, Bancontact / Mister Cash en overboeking.
Betaal je middels iDEAL ( voor Nederland ) of Bancontact / Mister Cash ( voor België ) dan gaat je betaalde lidmaatschap onmiddelijk in, middels overboeking kunnen daar enkele dagen overheen gaan alvorens je volledige lidmaatschap ingaat.
In- en uitloggen
-
Vraag m.b.t. in- en uitloggen
Inloggen
U kunt op twee manieren inloggen. Op de homepage kunt u rechtsboven via het "sleuteltje" inloggen. U kunt ook uw gegevens links onder invullen. Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u via "wachtwoord vergeten" ons om een nieuw wachtwoord vragen.
Uitloggen
U kunt zelf uitloggen door op het icoontje rechtsboven te klikken. Indien u internet afsluit, sluit automatisch uw inlog op onze site af. Bij een nieuw bezoek aan onze site dient u wederom in te loggen.
Foto's
-
Hoe plaats ik een foto bij mijn profiel?
Nadat u bent ingelogd, kunt u aan de linkerkant van de pagina kiezen voor "Profielfoto uploaden". Hier kunt u uw foto toevoegen aan uw profiel. De foto dient als een JPG bestand opgeslagen te zijn op uw pc. Door te klikken op de tekst "bladeren" kunt u de foto selecteren op uw computer. Nadat de foto geselecteerd is, dient deze nog goedgekeurd te worden door de redactie van actief50.nl. Dit kan enige tijd duren. Nadat de foto geplaatst is, bestaat de mogelijkheid om deze te vervangen door een andere foto. Klik hiervoor op de tekst: "verwijderen" en selecteer vervolgens een nieuwe foto.
-
Kan ik meerdere foto's plaatsen bij mijn profiel?
Je hebt de mogelijkheid om maximaal 4 foto s te plaatsen bij je profiel.
-
Waarom wordt mijn foto niet geplaatst?
Foto's welke in strijd zijn met de algemene voorwaarden van actief50.nl worden niet geplaatst op de site. Foto's met aanstootgevende afbeeldingen, erotische afbeeldingen en foto's met alleen kinderen zijn niet toegestaan. In principe worden alleen foto's goedgekeurd welke een duidelijk beeld geven van uzelf.
-
Kan ik mijn foto ook opsturen naar actief50.nl?
Indien het u niet lukt een foto s te plaatseb op onze site, kunt u deze ook mailen naar info@actief50.nl onder vermelding van uw schuilnaam. Wij zullen de foto s dan voor u plaatsen.
Profiel
-
Hoe kan ik mijn profiel wijzigen?
Nadat u bent ingelogd bestaat de mogelijkheid om uw profiel te wijzigen. Aan de linkerkant van elke pagina kunt u klikken op "Mijn profiel wijzigen", waarna een scherm verschijnt waar de gegevens aangepast kunnen worden.
-
Waarom is mijn profiel verwijderd van de site?
De redactie van actief50.nl kan in een aantal gevallen besluiten om uw profiel te verwijderen van de site. Het doen van erotische oproepen, aanstootgevende uitspraken in uw profiel, vermelding van een e-mail adres in uw profiel zijn de meest voorkomende redenen waarom we besluiten om een profiel te verwijderen van de site. Ook het vermelden van onzinnige en niet relevante teksten in uw persoonsbeschrijving kan een reden zijn dat we uw profiel van de site verwijderen. Uw persoonsbeschrijving dient een duidelijke omschrijving van u als persoon te geven.
Berichten ontvangen en versturen
-
Hoe kan een een bericht versturen naar iemand?
Om een bericht te versturen dient u allereerst ingelogd te zijn op de site.
Door het aanklikken van een profiel of een foto van de persoon welke u een bericht wilt versturen, krijgt u de mogelijkheid om een bericht te versturen.
-
Kan ik zien of mijn bericht gelezen is?
Zodra uw bericht verzonden is, wordt het bericht geplaatst in de map "verzonden berichten". Zolang het gele envelopje ongeopend is, is uw bericht ongelezen. Zodra het envelopje geopend is is uw bericht gelezen.
-
Kan ik berichten verwijderen ?
Het bericht kan verwijderd worden door een vinkje te zetten voor het bericht en te klikken op de tekst "verwijderen"'. Indien u klikt op het bovenste witte hokje, krijgt u de mogelijkheid om alle berichten te verwijderen.
-
Hoe blokkeer ik een ander lid?
Indien u een bericht heeft ontvangen van een lid waarvan u in de toekomst geen berichten meer wil ontvangen, kunt u dit aangeven in het ontvangen bericht van dit lid door te klikken op de tekst "blokkeren".
-
Waarom is een afzender doorgestreept?
Indien u een bericht heeft ontvangen waarvan er een streep door de naam van de afzender staat, is deze geen lid meer van actief50.nl. Het kan zijn dat deze persoon zich heeft uitgeschreven of dat de redactie van actief50.nl dit profiel van de site heeft verwijderd.
Chatten
-
Hoe kan ik chatten met een ander lid?
actief50.nl beschikt over de mogelijkheid om 1 op 1 te chatten met een ander lid. Om te kunnen chatten dient deze persoon uiteraard wel online te zijn. Door te klikken op het profiel en vervolgens op de tekst: "Chat met mij" opent er een chatvenster. Onderin het chatvenster kan de tekst worden ingevuld.
-
Waarom komt er geen reactie als ik een chatoproep heb gedaan?
Er zijn meerdere redenen waarom het chatcontact niet tot stand komt. De persoon waaraan u een chatoproep heeft gedaan, is misschien op het moment van de oproep niet achter zijn computer of heeft op dat moment geen behoefte om met u te chatten. Ook kan het zijn dat degene waarmee u een chatsessie wilt starten zojuist de site heeft verlaten, het profiel blijft dan nog enige tijd online.
-
Hoe kan ik de Adobe Flash Player installeren?
De chat werkt momenteel alleen op desktops, laptops en tablets die Flash ondersteunen.
Als u op de homepagina van uw account de melding krijgt dat u de chat wel aan heeft staan, maar dat deze niet werkt omdat u geen flash geinstalleerd heeft dan kunt u op de volgende site proberen een Flash Player te installeren:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Lukt dit niet dan is de Flash Player waarschijnlijk niet beschikbaar voor het apparaat waarop u momenteel werkt. U kunt dan geen gebruik maken van de chat en wij adviseren u dan ook om de chat uit te schakelen.
Contact met actief50.nl
-
Contact opnemen met actief50.nl
Contact opnemen met actief50.nl is mogelijk middels het sturen van een
E-mail:
Stuur een mail naar info@actief50.nl of vul het contactformulier in op de site.
Per Post:
Actief50.nl, Victor Hugoplantsoen 9, 3533 CE Utrecht
Overige infomatie
BTW nummer: NL1670.20.936B02
Kamer van Koophandel: 63885972
Neem contact op met Actief50